Varttiklinikka – markkinoijan neuvova puhelin

Isänpäivälahjaksi kiikarit

Joskus varttikin riittää markkinoinnin sparrailuun ja keskustelevaan ongelmanratkaisuun.  Varaa 15 minuutin ilmainen markkinoijan soittoaika Aalho Median asiantuntijan kanssa.

  • 15 minuutin Google Meet -puhelu
  • Varattavissa kerrallaan n. 4 erillistä aikaa Varttiklinikka-kalenterissa
  • Yksi varttiklinikka/talous
  • Klinikan asiantuntijana FM, FSM Jukka Aalho (filosofian maisteri, full-stack markkinoija)

Jos et näe vapaita aikoja, ne ovat joko kaikki varattu tai seuraavia ei ole vielä avattu. Tilaa Aalhon uutiskirje niin saat tiedon uusista Varttiklinikka-ajoista.

Minkälaisissa asioissa Aalho Median Varttiklinikka voi auttaa?

Varttiklinikka auttaa markkinoinnin ja mainostamisen haasteissa. Voit varata ajan ja määritellä itse kysymyksen, josta haluat keskustella. Eniten saat irti Varttiklinikasta valitsemalla aiheen, jota ehditään käydä 15 minuutissa.

Aalho Median erikoisosaamisalueita:

  • Sisältömarkkinointi
  • SEO, eli hakukoneoptimointi
  • Startup-markkinointi
  • Copywriting
  • Konversio-optimointi
  • Sähköpostimarkkinointi

Esimerkkiaiheita

  • Miltä tämä blogileiska näyttää?
  • Ymmärrätkö tämän sloganin jota olemme pallotelleet sisäisesti?
  • Onko tämä hyvä nimi yritykselle?
  • Syksyisin brändiuudistusniveltä alkaa kolottaa, kannattaisiko meidän uudistaa logo?
  • Tämä Facebook-mainos ei tunnu konvertoivan, mikähän siinä voisi olla pielessä?

Miten Varttiklinikka toimii?

  1. Sinulla on markkinointiin liittyvä ongelma tai kysymys, johon kaipaat toista näkymystä
  2. Aalho Median Varttiklinikka-kalenterissa on varattavissa 15 minuutin ilmaisia kokousaikoja
  3. Jos kalenterissa on vapaita aikoja, varaa sinulle sopiva slotti.
  4. Ilmaannu Google Meetiin tapaamisajan alkaessa
  5. Sinut ottaa vastaan Aalho Median asiantuntija, jonka kanssa voitte käyttää tapaamisajan ongelman läpikäymiseen
  6. Tapaamisajan loppuessa taputtelette toisianne virtuaalisesti selkään ja kiitätte mukavasta keskustelusta.

Jos kaipaat lisää sparrausta, voit myös varata Aalho Median maksullisen Markkinointiklinikan (99 €/ 30 minuuttia), joka toimii samalla tapaa, mutta maksaa rahaa.

Sarjakuva jossa mies lähettää kirjeen mummolle ja huolehtii ettei muistanut laittaa kirjeeseen peruutuslinkkiä

Miksi Aalho Media?

Aalho Median yrittäjä on Jukka Aalho – palkittu oululainen kirjoittaja, full-stack markkinoija ja monissa kansainvälisissä liemissä keitetty markkinoinnin ammattilainen. Ennen Aalho Mediaa hän oli mm. Ouran Content Lead ja SciComms Lead kasvun vuosina 2017–2021.

Mitä jos kaikki ajat on varattu?

Varttiklinikoita järjestetään rajattu määrä kuukaudessa. Tilaa Aalhon uutiskirje niin saat tiedon sekä uusista artikkeleista että varattavissa olevista Varttiklinikoista.

Usein kysyttyjä kysymyksiä markkinoijan neuvovaan puhelimeen liittyen

Mietityttääkö vielä jokin? Lue vastaukset yleisiin kysymyksiin.

Voinko soittaa suoraan puhelimeen?

Toki! Aalho Media auttaa myös muuten markkinoinnin pulmissa, mutta Varttiklinikan Google Meet -puheluiden ulkopuolella apu maksaa rahaa (näkyvyys ei kelpaa maksuvälineenä). Eli jos haluat ilmaisen soittoajan se onnistuu vain Varttiklinikka-kalenterin kautta. Jos taas haluat muuten tukea, koulutusta tai vinkkejä, voit ottaa yhteyttä tarjouspyyntölomakkeen kautta.

Riittääkö 15 minuuttia mihinkään?

Vartti on lyhyt aika, mutta aihepiirin rajaamalla kaikki voittavat: Varttiklinikan ajat eivät maksa mitään eikä aikaa mene hukkaan – kummaltakaan osapuolelta.

Miksi Varttiklinikka on olemassa?

Varttiklinikalla on kaksi pääsyytä:

  • Auttaa suomalaisia yrityksiä markkinoinnin pienissä ongelmissa matalalla kynnyksellä
  • Kertoa Aalho Median palveluista ovelan täkyn avulla ja muuttaa hyväntahtoinen sparrailu liiketoiminnaksi

Kuinka usein Varttiklinikoita on tiedossa?

Tämä riippuu siitä, kuinka onnistuneita klinikat ovat. Sopiva tahti voisi olla kaksi blokkia kuukaudessa. Yhdessä blokissa on kerrallaan useampi aika (4–6 varttiklinikkaa).

Varttiklinikoita ei järjestetä tiettynä päivänä vaan jokainen blokki avataan erikseen. Tähän on kaksi syytä: ohjata asiakkaita tilaamaan uutiskirje ja pitää kalenteri avoinna muilla töille.

Soitteletteko minulle päntiönään jos varaan ajan?

Emme. Varttiklinikka ei sido sinua mihinkään. Sitten jos pastakaapin pohja alkaa häämöttää, voimme normaalin ja inhimillisen yritystoiminnan piirissä lähettää esimerkiksi sähköpostin ja kysyä, mitä kuuluu.

Aalho Median No Kynytys Policyyn kuuluu, että teemme projekteja, joista on hyötyä meille molemmille. Voit siis huoletta varata klinikan, et saa meistä yritysstalkkaajaa.