Tarina + tuote = menestys
Tarinavetoista markkinointia teknologiavetoisille startupeille ja kasvuyrityksille.
Osallistu markkinoinnin koulutuksiin tai tilaa käytännönläheinen konsultointi.
-
TESTISSÄ: Mikä passiivinen sivutulo toimii oikeasti, Noora Kuisma #30
Onko maailmassa enää löysää rahaa? Noora Kuisma on kokeillut kaiken maailman passiiviset sivutulot. Tässä tulos.
-
Miten saada media soittamaan minulle, Taru Tammikallio? #29
Mitä jos PR-outreachin sijaan toimittajat soittaisivatkin sinulle? Vieraana PR-strategi Taru Tammikallio.
-
Markkinointia 100 € vs 1000 € vs 10 000 € kuukaudessa, Jaakko Innanen #28
Paljonko saa aikaan kun markkinointibudjettia on satanen, tonni tai kymppitonni? Vieraana kasvujohtaja Jaakko Innanen.
-
Näin parannat YouTube-videosi näkyvyyttä generatiivisessa haussa, Antti Sipilä #27
Miten YouTube-videoita voi optimoida myös generatiivista hakua varten? Vieraana OneMinStory-videotuotantoyhtiön toimitusjohtaja Antti Sipilä.
-
Maailmalla palkittu mainonta ja sen hyödyt, Kalle Wallin #26
Miten tehdään Cannes Lions -palkinnon veroista markkinointia? Vieraana Nord DBB HELin Creative Director Kalle Wallin, joka oli tänä vuonna myös Grand Onen päätuomarina.
-
Mitä sukellus voi opettaa meille psykologisesta turvallisuudesta, Katri Johansson #25
Mitä on psykologinen turvallisuus ja miten sitä voi kehittää omassa tiimissä? Vieraana johtajuus- ja tiimityön valmentaja ja SSI-sukelluskouluttaja Katri Johansson.
-
Kovaa kasvua RevOpsilla, Kati Huusko-Viikilä #24
Mitä on RevOps ja miten se hyödyttää kasvuhakuisia B2B-yrityksiä? Vieraana Revoryn perustaja Kati Huusko-Viikilä.
-
How to fix the broken agency model, Anders Ringstedt #23
What’s wrong with ad agencies today? Our guest today is the CEO of Klingit, Anders Ringstedt.
Hei, markkinoinnin ammattilainen!
Yrittäjä, Aalho Media auttaa
Pysy edellä
-
Threads ja tarinavetoinen markkinointi: näin käytät uutta palvelua
Miten uutta Threads-alustaa kannattaa käyttää markkinoinnin tukena? Lue vinkit ja lähestymistavat.
-
Miten muokata tekstiä niin, ettei se näytä tekoälyn kirjoittamalta
Tässä artikkelissa esittelemme 10 tehokasta vinkkiä, joiden avulla voit muokata tekoälyn kirjoittamaa tekstiä luonnollisemmaksi ja inhimillisemmäksi.
-
Miten päivittää useamman artikkelin sivupohja kerralla WordPressissä
Näin päivität useamman artikkelin sivupohjan kerralla WordPressissä.
-
Tehokkutta sisällönhallintaan WordPressissä WP CLI -komentorivityökalun avulla
Onko WordPressin naputtelu liian aikaa vievää? Jätätkö mieluummin hommat tekemättä kuin kirjaudut sisään? Vastaus voi olla WP CLI -komentorivityökalu.
-
Paras lisäosa XML-sivukartan luomiseen WordPressille
Sivukartta, eli sitemap, auttaa hakukoneita indeksoimaan sivustosi tehokkaammin. Lue lisää parhaasta tavasta tehdä XML-sivukartta.
-
Tekoäly ja markkinointi: näin hyödynnät AI:ta
Tutustu tekoälyn mahdollisuuksiin markkinoinnissa. Mihin tekoäly pystyy? Mitä työkaluja on käytettävissä? Mitä kehitys tarkoittaa markkinoijan näkökulmasta?
-
Paras ohjelma miellekarttojen eli mind mapien tekoon
Hyvä miellekartta jäsentää maailmaa. Tässä artikkelissa esitellään oma valintani parhaaksi miellekarttaohjelmaksi, eli Scapple.
-
BitClout on välähdys sosiaalisen median tulevaisuudesta
Mitä tapahtuu kun kupla muuttuu vaahdoksi? Millainen on uusi lohkoketjuun perustuva some-alusta BitClout?
Yhdistele ydinasioita
-
Mitä on GEO suomeksi? Generatiivinen hakukoneoptimointi
Miten käännetään generatiivinen hakukoneoptimointi eli GEO suomeksi? Katso vastaus.
-
Olet oikeassa, toimitusjohtajan puoliso
Kymmenluvulla mainostoimistoarki oli pelkkää kermaa ja kuohuvaa. Oli siellä mörköjäkin. Pahin niistä oli tietysti asiakkaan toimitusjohtajan puoliso.
-
Uusi markkinointijohtaja, älä koske brändiin
Kun markkinointijohtajakierron seuraava lähtö lähenee, riko kaavaa: älä aloita brändiuudistusta vaikka se sotii kaikkea sitä vastaan, mitä tiedät markkinoinnista.
-
Paras kuvankäsittelyohjelma markkinointiin ja sosiaaliseen mediaan
Blogin jakokuva? Brändinmukainen some-postaus? Näillä ohjelmilla helpotat markkinoinnin kuvankäsittelyä.
-
Paras tapa tehdä nettisivut uudelle yritykselle
Yrityksesi tarvitsee nettisivut, mutta niiden tekeminen ei välttämättä ole niin monimutkaista kuin luulet. Ainakaan näillä neuvoilla.
-
Kannattaako yrityspodcast? Ota ainakin tämä huomioon
Podcastien helppo kulta-aika on ohi. Voiko yrityspodcastilla silti menestyä?
-
Näin teet kaksivärisen duotone-kuvan Figmassa
Haluatko värittää kuvasi uudelleen kaksiväriseksi, eli tehdä duotone-kuvan? Näin teet sen Figmassa ilman lisäosia.
-
Mitä eroa on mainonnalla ja markkinoinnilla?
Mainonta on olennainen osa markkinointia, mutta vain osa sitä. Lue lisää markkinoinnin ja mainonnan eroista.
Inspiroidu onnistumisista
-
Viisi tapaa keksiä yritykselle hyvä nimi
Etsitkö yrityksellesi hyvää nimeä? Näillä viidellä keinolla se onnistuu.
-
Parhaat logot vuonna 2023 – näin logot uudistuvat
Katsoimme tulevaisuuteen ja saimme käsiimme 15 suuryrityksen logouudistukset vuodelle 2023. Nyt saa erottua!
-
Hyvä laskeutumissivu: 4 käytännön esimerkkiä
Hyvä laskeutumissivu on selkeä ja tarjoukseen sopiva. Näillä neljällä mallilla pystyt keskittymään tärkeimpään eli konversion parantamiseen.
-
Näin pidät hyvän palaverin
Näillä vinkeillä järjestät hyvän palaverin, joka säästää aikaa, hermoja ja rahaa.
-
Millainen on hyvä call-to-action? | 65 esimerkkiä suomeksi ja englanniksi
Hyvä call-to-action, eli CTA, opastaa asiakasta ottamaan seuraavan askeleen ja kertoo hänelle, mitä hyötyä siitä on. Tästä jutusta saat vinkkejä call-to-actionin luomiseen sekä 65 esimerkkiä suomeksi ja englanniksi.
-
Hyvä slogan halvalla: Ilmainen slogangeneraattori
Iskulause alle kymmenessä sekunnissa. Tee itsellesi uusi slogan tällä ilmaisella slogangeneraattorilla.
-
Fiverr – Kuka huijaa ketä? | Kokemuksia vitosen hanttihommista
Kansainvälinen halpuutuspalvelu Fiverr välittää freelancer-keikkoja vitosella. Kahvin ja pullan hinnalla voit ostaa melkein mitä hyvänsä: käännöksiä, artikkeleita, logoja, lemmenloitsuja ja sloganeita… Halvalla ei saa hyvää, mutta ketä palvelussa oikeasti huijataan?
Uusinta uutta inboxiin
Tilaa uutiskirje niin saat tiedon uusista jaksoista ja artikkeleista